Te same kreacje hrabiny Wessex + Nowe royal baby!

Dzisiaj hrabina Wessex obchodzi urodziny! Z tej okazji postanowiłam z Waszych propozycji zrobić notkę ze zdjęciami jej ubioru, które miała na sobie więcej niż jeden raz :)

1
2. Sukienka do Suzannah.

3. Sukienka - Prada.

4
5. Płaszczyk od Alexandra McQueena.

6. Sukienka - Emilia Wickstead.

7. Sukienka Amandy Wakeley.

8. Sukienka Erdem.

9

10

11

12

13

14. Sukienka - Bruce Oldfield.

15. Sukienka Bruce Oldfield.

16
17
18. Sukienka od Emilia Wickstead
19. Sukienka - Emilia Wickstead

* Źródła zdjęć: www.tumblr.com, www.pinterest.com, www.dailymail.co.uk

* * * * *

Zdjęcie z pierwszą córeczką / www.hellomagazine.com

Dzisiaj na Twitterze podano informację, że 16 stycznia (sobota) o godzinie 11:59 przyszła na świat druga córeczka Lorda Fredericka Windsor i Sophie Winkleman! Dumni rodzice nadali jej imiona Isabella Alexandra May Windsor. Witamy na świecie! :-)

7 komentarzy

  1. Ooo....sorki! :)
    Na pewno jest ich o wiele więcej, ale nie miałam już czasu szukać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może stworzymy kiedyś coś wspólnie razem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej, dzisiaj trafiłam na tego bloga i ja się pytam dlaczego dopiero teraz? To jest skarbnica wiedzy, gratuluję i dziekuje z całego serca, bo domyślam się, że to wymaga sporo pracy, :)

    A skoro już piszę, to mam pytanie: Wszyscy doskonale wiemy, że rodzine królewską obowiązuje protokół, ale jest on dostępny gdzieś do przeczytania dla zwykłego śmiertelnika, czy to jest tajne? Wiecie coś na ten temat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Zawsze chętnie witam nowych czytelników ;)
      Co do protokołu to polecam książkę ,,Przywitaj się z królową" (http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,7128,Przywitaj-sie-z-krolowa), choć nie jest to dokładnie o królewskim protokole.
      Sama chętnie przeczytałabym coś tylko i wyłącznie o protokole, ale jeszcze takowego nie znalazłam ;)

      Usuń
    2. mogłabyś napisać cos o protokole??

      Usuń
  4. 16 przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zielona sukienka nr 2 na zdjęciu z prawej okropnie skraca nogi hrabinie, według mnie nie jest to najlepsza stylizacja. Za to 8 i 12 wyglądają całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń